Το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής «πίτας»
Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 10:29
Η Facebook Inc. η εταιρία του πιο διαδεδομένου και δημοφιλούς ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται πως είναι έτοιμη να ξεπεράσει τη Yahoo! Inc. σε ό,τι αφορά το μεγαλύτερο μέρος της διαδικτυακής διαφημιστικής αγοράς των Η.Π.Α.
Η εταιρία του Zuckerberg θα έχει απολαβές μέχρι και 2.19 δισεκατομμυρίων δολαρίων από online διαφημίσεις και θα κατέχει το μερίδιο του 17.7% της αγοράς των Η.Π.Α., ξεπερνώντας το 13.1% του Yahoo!.
Η επιτυχία αυτή οφείλεται εν μέρει στην προσέλκυση εταιριών όπως οι Coca-Cola Co., JPMorgan Chase &Co. Και Adidas AG. Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι αποδοχές της εταιρίας έχουν υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια.
Αναφορικά, η Google ακολουθεί με το 9.3% της αγοράς με μία αναμενόμενη αύξηση των αποδοχών της τάξεως του 34% μόνο για φέτος.
Η εταιρία του Zuckerberg θα έχει απολαβές μέχρι και 2.19 δισεκατομμυρίων δολαρίων από online διαφημίσεις και θα κατέχει το μερίδιο του 17.7% της αγοράς των Η.Π.Α., ξεπερνώντας το 13.1% του Yahoo!.
Η επιτυχία αυτή οφείλεται εν μέρει στην προσέλκυση εταιριών όπως οι Coca-Cola Co., JPMorgan Chase &Co. Και Adidas AG. Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι αποδοχές της εταιρίας έχουν υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια.
Αναφορικά, η Google ακολουθεί με το 9.3% της αγοράς με μία αναμενόμενη αύξηση των αποδοχών της τάξεως του 34% μόνο για φέτος.